[賣萌] 腦洞大集合 [真香]

Myosotis勿忘草

M2U的花朵系列
原文不純粹是英文,所以……嗯
咱還是會寫上去啦
___________________________________

Per Ardua Ad Astra
不畏逆境,抵達星辰吧
Altiora Petamus
讓我們尋求更高之物
Volvente Deo,Lucete Stellae
閃耀之星,作為神聖的意志

I prayed that you might be saved
我祈禱你能被拯救
and took every breath with me in the leafy shade
並帶我在樹蔭下一起呼吸

I caried out in pain,"Please Save Us"
我痛苦地大叫:“請救救我們啊”
Si Nos Amas,Serva Nos.(If you loves us,save us)
如果祢愛我們的話,救救我們吧

we'll get to this hoax that our loave made
當月出來探視晨曦隕滅
when the moon comes out to watch the bright day light die
而我們將會接受這場因愛而生的騙局

Hopefully you'll get used to my hugs and good-byes
當你的愛如同悲嘆的雨般從天空落下
when my love falls out of the sky as mournful rain
只願你能慢慢接受我的擁抱和離別

Per Ardua Ad Astra
不畏逆境,抵達星辰吧
Bye bye,my doleful aria
再見了,我悲傷的詠嘆調

Per Ardua Ad Astra
不畏逆境,抵達星辰吧
Bye bye,my doleful aria
再見了,我悲傷的詠嘆調

评论

热度(7)