[賣萌] 腦洞大集合 [真香]

Marigold 萬壽菊

Deemo裡的歌,M2U和Guriri一起唱的
花朵系列第三首----萬壽菊
____________________________________

I dreamed a beautiful dream
我作了一個美麗的夢
you are there as well as I
你和我都在那裡
It doesn't seem like a dream
ever it's over
甚至在結束之後,我覺得根本不是夢

I miss you caress my hand as you watch me while I sleep.
想念你在看著我睡覺時牽著我的手
Your melody still remains in this room and it rings
你的旋律仍然在房間裡迴響

Star-la lah- la la, la la la lah
星星-啦 啦-啦 啦, 啦 啦 啦 啦

love you always deeply,
深深的愛著你
genuinely, immensely,
真誠的,非常的
steadily with all my heart.
穩固的在我的心中
Be strong and all will be alright.
變堅強,一切都會好起來的
You are the aria itself,
你本身就是一首詠嘆調

shine out! shine out! 
閃耀吧!閃耀吧!

I remember you from dream,
我記得你在夢中
playing my favorite song for me.
為我彈奏我所喜愛的曲子
Your melody becomes a part of my whole world.
你的旋律成為我整個世界的一部分

 
Stel-la lah- la la, la la lah
星星-啦 啦-啦 啦, 啦 啦 啦

love you too always deeply,
深深的愛著你
genuinely, immensely,
真誠的,非常的
steadily with all my heart.
穩固的在心中
I’ll be strong and all will be fine. 
我會變堅強,一切都會沒事的
I’ll be strong and all will be fine.
我會變堅強,一切都會沒事的





评论

热度(8)